You are currently viewing Szalonetikett

Szalonetikett

Kedves Leendő Vendégünk!
Kérlek olvasd el Szalonetikettünket, pár percet kérek tőled.
Még nem jártál nálunk, ezért röviden leírom hogy találsz hozzánk.
Arról is olvashatsz, hogy milyen kéréssel fordulunk hozzád annak érdekében, hogy szolgáltatásunk tökéletes és megfelelő legyen neked, és hogy te is jó érezd magad nálunk.

Hol találod a szépségszalonunkat, hogy tudsz hozzánk eljutni?

Az óbudai Kolosy tértől, a Rózsadombra vezető úton, a Szépvölgyi út 52. szám alatti Pannon Irodaház földszíntjén találsz meg minket.

Itt egy külső kép a szalonunkról, hogy már messziről észrevegyél minket:

Szalon Külső
'LOVE IS IN THE HAIR' feliratról már jól ismernek minket a környéken
  • Ha busszal jössz, a Kolosy téren szállj fel a 29-es vagy 65-ös buszra és az első megállónál szállj le! Onnan már 1-2 perc gyalog a busz menetirányában.
  • Ha autóval jössz, a Pannon irodaházzal szemben lévő salakos fizetős parkolóban hagyhatod az autódat. A fizető kód: 0301 (jelenleg ingyenes)

De ha nagyon eltévednél sincs gond, csak kérdezz meg bárkit, hogy hol van a DAUBNER cukrászda!  Mindenki ismeri a környék legismertebb cukiját, a bejáratával szemben minket is megtalálsz.

Beauty Carnival Szépségszalon 1
Beauty Carnival szépségszalon világos, tágas alsó szintje

Ime szalonunk belseje, ide várunk, itt várnak fodrászaink.

Fogadunk téged, foglalj helyet az ülőgarnitúrára, újsággal tudod eltölteni azt a pár percet, amíg fodrászunk végez az előző vendéggel. Kávéval és teával kedveskedünk neked.

Ők a fodrászaink, ők várnak téged. Ha bejelentkezel egyikükhöz, már tudod kit keress a szalonban. 

FEHÉR TÜNDE - vezető fodrász
FILLÁR KATALIN - senior fodrász
BIKI EMESE - senior fodrász, göndör haj specialista

Bejelentkezés, időpontkérés 

Fodrászatunkba: online időpontfoglaló rendszerünkön keresztül, kattints ide: http://beauty-carnival-szepsegszalon.salonic.hu

Többi szolgáltatásunkra:
Online: www.beautycarnival.hu weboldal alján lévő bejelentkezési felületen

Minden esetben felvesszük veled kapcsolatot telefonon vagy mailben, ill. visszaigazoló mailt küldünk. (Előfordulhat, hogy ‘kéretlen’ mappába érkezik a levél, kérlek kukkants oda is!)

A lefixált időpontot kérlek jegyezd fel és kérünk, jelenj meg pontosan! 

Konzultáció

Ha még nem jártál nálunk, bizonyos hajfestési szolgáltatás előtt konzultációra hívunk.
Fontos, hogy a fodrász megismerjen téged, a stílusodat. Meghallgatja mit szeretnél, megismeri a hajad állapotát. Elmondja hogyan tudja megoldani a kérésedet, mennyi időbe telik, ill. óhajtott eredmény eléréséhez hány alkalomra lesz szükség. Ekkor a költségeket is átbeszélitek.

Lehet, hogy egy plusz időpontot jelent az életedben, de hidd el nagyon megéri! Neked is sokkal kellemesebb érzés, már ismerősként érkezel hozzánk és bizalommal ülsz be az új fodrászod székébe és teljes nyugalommal adod át magad az énidődnek.

Ha megfelel neked a fodrász által elmondottak, időpontot is foglal  részedre. Ebben az esetben a munka nagyságától és a ráfordított időtől függően 5.000 – 10.000 Ft előleget kérünk. Az előleg mind időbeli, mind anyagi biztosíték számunkra, mely a szolgáltatás igénybevételekor természetesen levonásra kerül a végső árból.

Ha mégis úgy döntesz, hogy nem jössz el hozzánk, kérlek jelezd a
06 1 886 9212 – es vagy a 06 30 833 4651 – es telefonszámon!

  • 48 órával az időpont előtt lemondod, az előleget visszaadjuk.
  • 24 órán belüli lemondás esetén nem áll módunkban visszafizetni az előleget. 

Ugyanez érvényes az időpont változtatásod esetén is.

Lemondás, időpont változtatás

Ha lemondani vagy megváltoztatni szeretnéd a megbeszélt időpontodat, természetesen erre van lehetőség. 
Vagy az online rendszertől érkezett mail alapján vagy az adott szakember, akihez az időpontod szólt, az ő telefonszámán.

  • Az időpont előtt 48 órával történik a lemondás, módosítás köszönettel tudomásul vesszük, így van még időnk másik vendég részére kiadni az időpontot.

  • Ha 24 órán belül történik a lemondás, 5.000 Ft készenléti díjat számolunk fel! Kérjük megértésedet ebben, mert fodrászaink kiesett idejét és bevételét így tudjuk némileg kompenzálni.
    A készenléti díjat következő alkalommal számítjuk fel.

Késés

Kérünk, hogy pontosan jelenj meg a megbeszélt időpontban!

Közös érdekünk, hogy időben érkezz, mert csak így tudjuk az általad előre jelzett szolgáltatást tökéletes minőségben elvégezni. 

Ha mégis előfordul, maximum 15 perces késést tudunk elfogadni. 

Mivel fodrászaink szoros beosztással dolgoznak, ebben az esetben a vállalt szolgáltatás csak azon részét tudjuk elvégezni, ami a részedre lefoglalt időtartamban elvégezhető. 
Ennek oka, hogy a te 15 perces késésed halmozódik és a következő vendégeknél torlódás alakulhat ki, ami kellemetlen helyzetet szül a többi vendég felé.

15 perces késés után nem tudjuk a munkát elvállalni. 

Kétszeri 15 perc utáni késés esetén, a legközelebbi időpontfoglaláskor előre kérjük a teljes szolgáltatás díját.

Értesítés nélküli távolmaradás

Ha jelzés nélkül nem jössz el hozzánk a megbeszélt időpontra, és ez kétszer előfordul, a legközelebbi időpontfoglalásnál előre kérjük a szolgáltatás teljes díját, illetve nem tudunk fogadni téged a továbbiakban.


A megbeszélt időpontot kérlek jegyezd fel magadnak!

Mi is pontosan vezetjük fodrászaink időbeosztását. Így kölcsönösen tudtok egymás idejére számítani.
Pontosan érkezel, a fodrász is pontosan kezdi a munkát, és így kapkodás nélkül, nyugodt légkörben, kellemes körülmények között tudsz szépülni.
Köszönjük szépen!

Garancia

A legnagyobb szakértelem mellett is előfordulhat, hogy nem egyezik az elkészült frizurád az elképzeléseddel. Ez esetben – egymás jóérzését tiszteletben tartva – korrekcióra van lehetőség. 

Nézzük milyen esetben milyen garanciát vállal szalonunk:

1. Közvetlenül a szolgáltatás befejezése után, még a szalonban látod, hogy nem tetszik a hajad beszárítása, a hajfestés színe. 

  • Szárítás-korrekció: ebben az esetben kérhetsz egy azonnali átszárítást térítésmentesen.

  • Szín-korrekció: tiszteletben tartva egymás jóérzését, beszéld meg a fodrászoddal hol csúszott el a kommunikáció és egy közeli időpontban térítésmentesen elvégzi a korrekciót. 

Azonnali átfestésre nem biztos hogy van lehetőség, mert a fodrász időbeosztása nem teszi lehetővé. Ha mégis van azonnal ideje, az külön öröm!

2. Hazaértél és otthon nem tetszett a hajad színe, pedig a szalonban úgy láttad, hogy jó. 

Először kérlek nézd meg természetes fénynél, mert egy otthoni, sárgás vagy mesterséges fény más hatást mutat, mint a természetes fény!

Ha mégis úgy érzed, hogy korrekcióra van szükséged jelezd nálam, a szalon vezetőjénél a 06 30 7373 417 es számon! 

  • Ha a szolgáltatástól számított 24 órán belül jelzed a kérésed, a szalonunk 100%-os garanciát vállal.
  • Ha 24 órán túl jelzed kérésed, természetesen korrigáljuk a hibát, de akkor új munkának tekintjük és teljes térítéssel vállaljuk a korrekciót.

3. Hazaértél és akkor láttad, hogy nem egyenletes a vágás.

Jelezd a szalonvezető felé az észrevételed a 06 30 7373 417– es számon és a fodrásszal való egyeztetés után térítésmentesen elvégezzük a korrekciót. 

Figyelj ránk! Mi is figyelünk rád!

A koronavírus helyzetre való tekintettel szalonunkba csak szájmaszkkal tartózkodhatsz.

Érkezéskor kézfertőtlenítőt adunk vagy igény szerint gumikesztyűt.

 Ha lázas vagy, köhögsz, szipogsz, inkább kérj új időpontot!
Természetesen megértéssel fogadjuk és megköszönjük értesítésedet.

Köszönjük megértésedet és bizalmadat!

Kedves vendégünk!
Köszönöm megértésedet a fentiekben és elfogadod kéréseinket.
Hiszen fodrászaink csak úgy tudnak minőségi munkát végezni, ha a megbeszélt időtartam a rendelkezésükre áll.

Ha kölcsönösen tiszteljük egymás idejét, garantálom, hogy kellemes, pihentető énidőt töltesz nálunk és tökéletesen megelégedve távozol szalonunkból.
Sőt, biztos vagyok benne, hogy ismét visszatérsz hozzánk.

Köszönöm hogy megtiszteltél minket bizalmaddal! 
Ha elégedett vagy fodrászunk munkájával és szalonunk hangulatával, köszönettel veszem, ha a Facebook oldalunkra és a Google oldalunkra írsz egy véleményt, ajánlást.

Ha szeretnél bármi észrevételedet velem megosztani, várom jelzésedet telefonon vagy írásban a mail címemen, természetesen minden megkeresésre reagálok.

Szeretettel várunk, 

Herendiné Asztalos Andrea
szalonvezető
06 30 7373 417
herendi.andrea@beautycarnival.hu