Szalonetikett

Kedves Leendő Vendégünk!


Kérlek olvasd el szalonetikettünket, pár percet kérek tőled…

Még nem jártál nálunk, ezért röviden leírom hogy találsz hozzánk. Arról is olvashatsz, hogy milyen kéréssel fordulunk hozzád annak érdekében, hogy szolgáltatásunk tökéletes és megfelelő legyen neked, és hogy te is jó érezd magad nálunk.


Hol találsz minket, hogy tudsz eljutni hozzánk?

Az óbudai Kolosy tértől Rózsadombra vezető úton, a Szépvölgyi út 52. szám alatti Pannon Irodaház földszítjén találsz meg minket.


Itt egy külső kép a szalonunkról, hogy már messziről észrevedd

’LOVE IS IN THE HAIR’ molinóról már jól ismernek minket a környéken.
 

Ha busszal jössz, a Kolosy téren szállj fel a 29-es vagy 65-ös buszra és az első megállónál szállj le! Onnan már 1-2 perc gyalog a busz menetirányába.

Ha autóval jössz, a Pannon irodaházzal szemben lévő salakos fizetős parkolóban hagyhatod az autódat. A fizető kód: 0301

Kacsintás

De ha nagyon eltévednél sincs gond, csak kérdezz meg bárkit, hogy hol van a DAUBNER cukrászda!  Mindenki ismeri a környék legismertebb cukiját, a bejáratával szemben minket is megtalálsz.

Íme szalonunk belseje, ide várunk, itt várnak fodrászaink.
 

Fogadunk téged, foglalj helyet az ülőgarnitúrára, újsággal tudod eltölteni azt a pár percet, amig fodrászunk végez az előző vendéggel. Kávéval és teával kedveskedünk neked.

Ők a fodrászaink, ők várnak téged. Ha bejelentkezel egyikükhöz, már tudni fogod kit keress a szalonban.                                                                                                  

  Fehér Tündi Vezető fodrász     Fillár Kati Senior fodrász        Szántó Eszti Junior fodrász


Bejelentkezés, időpontkérés

    az ‘Időpont foglalás’ piros gombon.

Minden esetben felvesszük veled kapcsolatot telefonon vagy mailben, ill. visszaigazoló mailt küldünk.

A lefixált időpontot kérlek jegyezd be a naptáradba és kérünk, tartsd be! 


Konzultáció

Ha még nem jártál nálunk, bizonyos hajfestési szolgáltatás előtt konzultációra hívunk.

Fontos, hogy a fodrász megismerjen téged, a stílusodat. Meghallgatja mit szeretnél, megismeri a hajad állapotát. Elmondja hogyan tudja megoldani a kérésedet, mennyi időbe telik, ill. óhajtott eredmény eléréséhez hány alkalomra lesz szükség. Ekkor a költségeket is átbeszélitek.

Még egy fontos oka van a személyes találkozónak: 

egy pár perces allergia-tesztet végez a fodrász, nehogy számodra allergizáló anyag kerüljön a fejbőrödre.
Köszönjük megértésedet, az egészséged a legfontosabb!


Lehet, hogy egy plusz időpontot jelent az életedben, de hidd el nagyon megéri! Neked is sokkal kellemesebb érzés, már ismerősként érkezel hozzánk és bizalommal ülsz be az új fodrászod székébe és teljes nyugalommal adod át magad az énidődnek.


Ha megfelel neked a fodrász által elmondottak, időpontot is foglal  részedre. Ebben az esetben a munka nagyságától és a ráfordított időtől függően 5000-10.000 Ft előleget kérünk.


Kérjük megértésed ebben is! 


Fodrászaink telített időpontokkal dolgoznak.
 Egy-egy váratlan kiesés esetén nem tudnak időben értesíteni egy másik vendéget és ez felborítja a napi menetet.  

Az előleg mind időbeli, mind anyagi biztosíték számunkra, mely a szolgáltatás igénybevételekor természetesen levonásra kerül a végső árból.

Ha mégis úgy döntesz, hogy nem jössz el hozzánk, kérlek jelezd a 06/1/-886-9212 -es telefonszámon!

  • 24 órával az időpont előtt lemondod, az előleget visszaadjuk.
  • 24 órán belüli lemondás esetén nem áll módunkban visszafizetni az előleget. 

Ugyanez érvényes az időpontváltoztatásod esetén is.

__________________________________________________________________________


Ha már visszatérő vendégünk vagy, annak érdekében, hogy szolgáltatásunk tökéletes és megfelelő legyen, és hogy te is jó érezd magad nálunk, a következő szabályokat olvasd el és kérlek tartsd be!

Lemondás, időpont módosítása

Ha lemondani vagy megváltoztatni a megbeszélt időpontodat, természetesen erre van lehetőség. 

A nyitva tartást figyelembe véve jelezz vissza nekünk a

  • Az időpont előtt 24 órával történik a lemondás, módosítás köszönettel tudomásul vesszük, így van még időnk másik vendég részére kiadni az időpontot.
  • Ha 24 órán belül történik – és ez kétszer előfordul –legközelebbi időpontfoglalásnál előre kérjük a szolgáltatás teljes díját. 


Erről hivatalos nyugtát adunk és a következő alkalommal elszámolunk a tényleges költséggel.

  Késés

Kérünk, hogy pontosan jelenj meg a megbeszélt időpontban!

Közös érdekünk, hogy időben érkezz, mert csak így tudjuk az általad előre jelzett szolgáltatást tökéletes minőségben elvégezni. 

Ha mégis előfordul, maximum 15 perces késést tudunk elfogadni. 

Mivel fodrászaink szoros beosztással dolgoznak, ebben az esetben a vállalt szolgáltatás csak azon részét tudjuk elvégezni, ami a részedre lefoglalt időtartamban elvégezhető. 

Ennek oka, hogy a te 15 perces késésed halmozódik és a következő vendégeknél torlódás alakulhat ki, ami kellemetlen helyzetet szül a többi vendég felé.

A késés miatt elmaradt szolgáltatás díja is felszámolásra kerül a fodrász időkiesése miatt!

15 perces késés után nem tudjuk a munkát elvállalni. 

Kétszeri késés után, a legközelebbi időpontfoglalás esetén előre kérjük a teljes szolgáltatás díját.


Értesítés nélküli távolmaradás

Ha jelzés nélkül nem jössz el hozzánk a megbeszélt időpontra, és ez kétszer előfordul, a legközelebbi időpontfoglalásnál előre kérjük a szolgáltatás teljes díját.


Fontos!
 A honlapon szereplő mobilszám NEM fogad sms-t, tehát, ha odaírsz, nem kapjuk meg! Erre hivatkozással nem tudjuk figyelembe venni lemondási szándékodat.


A megbeszélt időpontot kérlek szépen azonnal jegyzed fel magadnak!  

Mi is pontosan vezetjük fodrászaink időbeosztását. Igy kölcsönösen tudtok egymás idejére számítani. Pontosan érkezel, a fodrász pontosan kezdi a munkát és így kapkodás nélkül, nyugodtan, kellemes körülmények között tudsz szépülni, pihenni.

Előre is köszönjük!


Garancia

A legnagyobb szakértelem mellett is előfordulhat, hogy nem egyezik az elkészült frizurád az elképzeléseddel. Ilyenkor korrekcióra van lehetőség. 

Nézzük milyen esetben milyen garanciát vállal szalonunk.

  • Közvetlenül a szolgáltatás befejezése után, még a szalonban látod, hogy nem tetszik a hajad beszárítása, a hajfestés színe. 

Szárítás-korrekció: ebben az esetben kérhetsz egy azonnali átszárítást, térítésmentesen.

Szín-korrekció: tiszteletben tartva egymás jóérzését, beszéld meg a fodrászoddal hol csúszott el a kommunikáció és egy közeli időpontban térítésmentesen elvégzi a korrekciót. 

Azonnali átfestésre nem biztos hogy van lehetőség, mert a fodrász időbeosztása nem teszi lehetővé. Ha mégis van azonnal ideje, az külön öröm!

  • Hazaértél és otthon nem tetszett a hajad színe, pedig a szalonban úgy láttad, hogy jó. 

Először kérlek nézd meg természetes fénynél, mert egy otthoni, sárgás vagy mesterséges fény más hatást mutat, mint a természetes fény!

Ha mégis úgy érzed, hogy korrekcióra van szükséged jelezd nálam, a szalon vezetőjénél a 06/30/7373-417 es számon! 

  • Ha a szolgáltatástól számított 24 órán belül jelzed a kérésed, a szalonunk 100%-os garanciát vállal.
  • Ha 24 órán túl jelzed kérésed, természetesen korrigáljuk a hibát, de akkor új munkának tekintjük és teljes térítéssel vállaljuk a korrekciót.
  • Hazaértél és akkor láttad, hogy nem egyenletes a vágás.

Jelezd a szalonvezető felé az észrevételed a 06/30/7373-417 es számon és a fodrásszal való egyeztetés után térítésmentesen elvégezzük a korrekciót. 

Figyelj ránk, ahogy mi is figyelünk rád

 Ha lázas vagy, köhögsz, szipogsz, inkább kérj új időpontot!
Természetesen megértéssel fogadjuk és megköszönjük értesítésedet.

Kedves vendégünk, bízom megértésedben a fentieket illetően.

Fodrászaink csak úgy tudnak minőségi munkát végezni, ha a megbeszélt időtartam a rendelkezésére áll.

Ha kölcsönösen tiszteljük egymás idejét, garantálom, hogy kellemes, pihentető énidőt töltesz nálunk és tökéletesen megelégedve távozol szalonunkból.

Sőt, biztos vagyok benne, hogy ismét visszatérsz hozzánk!

Vigyor


Ha elégedett vagy fodrászunk munkájával és szalonunk hangulatával,
 köszönettel veszem, ha a Facebook oldalunkra írsz egy véleményt.

Ha szeretnél bármi észrevételedet velem megosztani, várom jelzésedet telefonon vagy itt írásban.

Szeretettel várunk, 

Herendiné Asztalos Andrea
szalonvezető

+36 30 7373 417